MENY

Lurer du på noe? Kontakt oss gjerne!

Kontaktskjema

Google

Hvor ofte bruker du Google? Visste du at 90% av all informasjonshenting i dag starter med et Google-søk, og at de fleste blar ikke lengre bakover enn side 2 med søkeresultater?

I tillegg starter de fleste nettkjøp med et enkelt Google-søk på produktet. I Norge er Google den desidert største søkemotoren og det er utrolig viktig at du er synlig her, både for fysiske butikker som nettbutikker. Vi kan hjelpe deg oppnå bedre resultater hos Google, enten via det organiske resultater eller via Google Ads. 

Over 1,2 millioner bedrifter annonserer på Google på verdensbasis, og med god grunn. Ved å benytte Google AdWords og delta i budrunden, kan du treffe mennesker som allerede har et behov og er i en beslutningsfase. Med dette kan du samtidig sikre at annonsen din kun vises på søkeord som er viktig for din bedrift. Du betaler kun for klikk inn på nettsiden via annonsen – det vil si at dersom du ikke får resultater, vil du ikke betale for annonsene heller. Google AdWords er målbart og skalerbart, fra de minste budsjettene til de største – hvor du bestemmer hvor mye du er villig til å bruke per dag. Dette er med på å sikre rask og budsjettvennlig synlighet hos Google. 

Ved hjelp av «remarketing» kan vi vise annonsen din spesifikt til relevante kunder og folk som allerede har besøkt nettsiden din en gang. Neste gang de er innom Dagbladet eller VG så kan de se en annonse til akkurat din nettside og ta seg et nytt besøk. 

Vi er Google Partner, og kan hjelpe deg med dine kampanjer. Ta en snakk med oss om hva målet ditt er, så finner vi den beste løsningen for deg og din bedrift. Enten det er snakk om mer trafikk via søkekampanjer, mer salg via Performance Max og Shopping annonser eller om det er andre mål.